Thursday 1 November 2012

Free Seats Again??

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kawan-kawan,

Hollaaaa....cepat sahaja masa berlalu dan hari ni dah masuk 1 November 2012, bulan yang di tunggu sebab apa uolls nak tahu tak?...ehehe..bulan Nov adalah bulan aku selamat dilahirkan ke dunia. Alhamdulillah syukur kepada Allah aku masih bernyawa sehingga hari ini. You alls tahu tak semakin hari umur kita semakin pendek tau..bukan semakin panjang...why i say like that...uik..speaking sekali sekala..jangan marah yer..ehehe...iyolah....umur semakin menghampiri saat kematian....Ish..ish..kenapa tiba-tiba cakap pasal mati ni kan..bukan apa sebagai peringatan dan kesedaran kita bersama bahawa hidup kat atas dunia ni tidak lama...dunia merupakan jambatan untuk kita ke akhirat..tak gitu kawan-kawan ehehe.

Syukur juga kepada Allah aku dah semakin sihat selepas demam hampir seminggu..sakit tekak dan selsema. Aku demam dah lama tapi tak pergi jumpa doktor sekadar makan ubat selsema jer..ilang selsema..sakit tekak tak hilag..aku ni jenis pemalas nak pergi klinik dan hospital ni..nak tunggu turn jumpa doktor mengambil masa yang lama membuatkan emosi aku bertambah sakit. Atas nasihat kawan-kawan..dorang paksa jugak aku pergi klinik swasta..dorang minta aku ambil MC tak perlu datang keje kerana kesihatan aku bertambah teruk. Aku pun terpaksa mengalah..pergi jugak ke klinik swasta dan dapat MC 2 hari dengan bayaran RM55.00.

Ok..aku stop dulu intro yang tak ada kena mengena dengan tajuk ni..ehehe..sebenarnya  aku nak kongsi yang Air Asia ada buat sale FREE SEAT lagi..tempoh booking until 4 Nov 2012. Aku pasti kawan - kawan suka travel mesti dah tahu pasal sale ni kan. Aku ada jugak intai-intai kalau-kalau ada tiket murah ke destinasi yang aku nak pergi ..tapi aku tengok harga still lagi mahal. Mungkin hanya beberapa seat sahaja yang murah itu pun you all kena cepat grap kalau tak memang tak sempat. So untuk sale kali ini aku tak adalah booking ke mana-mana tunggu lah kalau ada lagi sale next time..nak grab cepat-cepat..ehhehee



Okey lah kawan-kawan aku undur diri dulu...jumpa lagi di lain lain..byeee..Wassalam


4 comments:

  1. kitew tak grab apa2 pun... maka.. berumah tangga la kat negara tumpah darah utk tahun depan..:(

    neway... happy birthday!!!! selamat panjang umur, murah rezeki & travel more & more.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hallo..syieda sayang...eheeh...syg menyanyang pulak kiter yer...eeheh..alah..jgn cedih..cedih..ahkak pun tak sempat nak grab pegi mana2..hari in baru kawan roger nk hajak ke Siap Reap..sekali tengok tiket dh mahal..hadoii..dont't worri..AA ni akan buat sale lagi..tggguuuu...hehe

      Terima kasih atas ucapan tu..tapi kan..besday nya lambat laie..lagi 16hari..ekekeke..ini bukan belated wish dah ni..kira erlywish..eheheeh

      Delete
  2. kekekkee.. sayang menyayang amalan mulia.. *eh?* kekeke

    AA memang suka tau buat sale time kitew tak berapa nak pasti g travel mana. tekanan perasaan disitu..

    seam reap best! tapi biasa la.. agak mahal hokey tixnya.

    ReplyDelete

Komen apa2 je!!!
Kunjungan anda akan di BALAS

NUFFNANG